Mobilna aplikacija Starbucks
Cilj kreiranja i lansiranja Starbuckove mobilne aplikacije bio je ostati u svijesti njihovih korisnika i prikupiti podatke o njima.
To je napravljeno korištenjem mobilne aplikacije kako bi se korisnicima ponudile posebne ponude i članstvo u programima vjernosti te u konačnici pružilo iskustvo slično posjetu trgovini.
Mobilna aplikacija Starbucks osmišljena je kako bi pružila mobilno iskustvo prilagođeno korisniku, program vjernosti koji je poticao angažman, mobilno plaćanje i naručivanje te integraciju s drugim platformama.
Kako je Starbucks to učinio?
Sadržaj poslan korisnicima mobilnih aplikacija bio je visoko personaliziran, a korisnicima su redovito dostavljane relevantne poruke i obavijesti, a kupci su također dobili mogućnost postavljanja i plaćanja narudžbi putem aplikacije.
Korisničko iskustvo prilagođeno mobilnim korisnicima stvoreno je iz prilagođenog sadržaja, dodavanja značajke geolokacije kako bi korisnici mogli vidjeti koliko je blizu najbliži Starbucks, izazova dodaju bodove na karticu vjernosti i jednostavnih navigacijskih značajki.
Starbucks Rewards Program vjernosti dodijelio je korisnicima aplikacije dvije zvjezdice za svaki potrošeni dolar, ponude za članove i druge pogodnosti. Mrežno naručivanje i plaćanje bilo je jednostavno i Narudžbe su omogućene putem Amazon Alexa, a također su integrirane u Fordova vozila. Aplikacija se integrira s drugim aplikacijama, osobito s glazbom i aplikacijama za vožnju. Tvrtka se udružila s iTunes, Spotify i Lyft za pružanje usluga i ponuda korisnicima.
Rezultati
Mobilne narudžbe kao postotak ukupnih transakcija porasle su sa 14% u četvrtom tromjesečju 2018. na 24% u četvrtom tromjesečju 2020. Godine 2019. Starbucks je imao drugu najpopularniju aplikaciju za plaćanje s 25,2 milijuna korisnika, nakon aplikacije Apple Pay s 30 milijuna.
Mobilne narudžbe sada čine do 25% transakcija tvrtke, u odnosu na 17% prije pandemije.